Môžem objednávať aj bez registrácie a vytvoreného zákazníckeho účtu?
Áno, v našom e-shope môžete nakúpovať aj bez registrácie.
Táto možnosť je vhodná pre zákazníkov nakupujúcich pre súkromnú spotrebu bez IČO.
Do objednávky nie je možné vložiť IČO a IČ DPH.
Do objednávky je možné vložiť názov firmy,ale ten slúži len na doručenie tovaru do firmy, kde zákazník pracuje alebo sa tam zdržiava.
Pre zákazníkov nakupujúcich na IČO alebo zákazníkov s IČ DPH na uplatnenie DPH vo výkaze je povinná registrácia. Pri registrácii sme povinní zo zákona overovať správnosť zadaných fakturačných údajov. Pri registrácii s IČO budete mať možnosť vyplniť IČO a IČ DPH.
Pre zákazníkov nakupujúcich na IČO alebo zákazníkov s IČ DPH na uplatnenie DPH vo výkaze je povinná registrácia. Pri registrácii sme povinní zo zákona overovať správnosť zadaných fakturačných údajov. Pri registrácii s IČO budete mať možnosť vyplniť IČO a IČ DPH.
Prečo je povinná registrácia pre zákazníkov s IČO?
Pre zákazníkov nakupujúcich na IČO alebo zákazníkov s IČ DPH na uplatnenie DPH vo výkaze je povinná registrácia.
Podľa zákona sme povinní overovať správnosť zadaných fakturačných údajov.
A navyše. Faktúry pre zákazníkov s platným IČ DPH vkladáme do kontrolného výkazu DPH. Povinnosť podať kontrolný výkaz (§ 78a zákona o DPH) sa vzťahuje na platiteľov DPH, teda osoby registrované pre DPH v zmysle § 4, § 4a, § 5 zákona o DPH (nevzťahuje sa na osoby registrované pre DPH podľa § 7 alebo § 7a zákona o DPH).
V kontrolnom výkaze sa uvádzajú podrobné údaje o jednotlivých daňových povinnostiach platiteľa dane a o jednotlivých odpočtoch uplatňovaných platiteľom dane za dané zdaňovacie obdobie. Podrobné údaje o uskutočnených a o prijatých zdaniteľných obchodoch sa budú vykazovať na základe vyhotovených a prijatých faktúr.
A navyše. Faktúry pre zákazníkov s platným IČ DPH vkladáme do kontrolného výkazu DPH. Povinnosť podať kontrolný výkaz (§ 78a zákona o DPH) sa vzťahuje na platiteľov DPH, teda osoby registrované pre DPH v zmysle § 4, § 4a, § 5 zákona o DPH (nevzťahuje sa na osoby registrované pre DPH podľa § 7 alebo § 7a zákona o DPH).
V kontrolnom výkaze sa uvádzajú podrobné údaje o jednotlivých daňových povinnostiach platiteľa dane a o jednotlivých odpočtoch uplatňovaných platiteľom dane za dané zdaňovacie obdobie. Podrobné údaje o uskutočnených a o prijatých zdaniteľných obchodoch sa budú vykazovať na základe vyhotovených a prijatých faktúr.
Aké výhody prináša pre zákazníkov s IČO registrácia a vytvorenie zákazníckeho účtu?
- OBCHODNÝ ZÁSTUPCA je priradený ku každému zákazníkovi s IČO na pomoc a podporu.
- ZRÝCHLENIE NÁKUPU a objednávania. Fakturačná a dodacia adresa sú už predvyplnené.
- VLASTNÉ CENY - individuálne ceny a zľavy pre každého zákazníka s IČO.
- VIAC POUŽÍVATEĽOV v zákazníkom účte a stanoviť kompetencie. Napr. príprava objednávok, schvaľovanie a podobne.
- NÁKUPNÉ ZOZNAMY so zoznamom tovarov, ktoré nakupujete, bez nutnosti prehľadávať eshop. Objednávanie je priamo zo zoznamu je veľmi rýchle a jednoduché.
- DOPYTOVANIE je možné len so zákazníckym účtom.
- ZNOVUOBJEDNANIE pre rýchly nákup z predchádzajúcich objednávok.
- AUTOMATICKÉ OBJEDNÁVKY pre opakovane nakupovaný tovar s ďalšou zľavou z ceny.
- SLEDOVANIE ZÁSIELKY
- ARCHÍV objednávok, faktúr a hodnotení produktov.
- KREDIT za vrátené tovary.
- VERNOSTNÉ BODY na získanie ďalších zliav.
Ako sa môžem zaregistrovať a vytvoriť zákaznícky účet?
Samoregistrácia:
Samoregistrácia. Podrobný postup nájdete v sekcii Pomoc - Návody - RegistráciaRegistrácia obchodným zástupcom.
- Obchodný zástupca vykoná registráciu za Vás, vyplní všetky kontaktné a firemné údaje.
- Po registrácii dostanente od nás email, aby ste potvrdili súhlas s vytvorením zákazníckeho účtu. Odosielateľom je eshop@mat-obaly.sk
- Do účtu sa potom môžete prihlásiť cez Gmail, facebook alebo LinkedIn, ak sa na registráciu použila rovnaká emailová adresa akú používate na sociálnych sieťach.
- Do účtu sa môžete prihlásiť aj cez obnovenie prístupového hesla.
Môžem objednávať aj bez registrácie a vytvoreného zákazníckeho účtu?
Áno, v našom e-shope môžete nakúpovať aj bez registrácie.
Táto možnosť je vhodná pre zákazníkov nakupujúcich pre súkromnú spotrebu bez IČO.
Do objednávky nie je možné vložiť IČO a IČ DPH.
Do objednávky je možné vložiť názov firmy,ale ten slúži len na doručenie tovaru do firmy, kde zákazník pracuje alebo sa tam zdržiava.
Pre zákazníkov nakupujúcich na IČO alebo zákazníkov s IČ DPH na uplatnenie DPH vo výkaze je povinná registrácia. Pri registrácii sme povinní zo zákona overovať správnosť zadaných fakturačných údajov. Pri registrácii s IČO budete mať možnosť vyplniť IČO a IČ DPH.
Pre zákazníkov nakupujúcich na IČO alebo zákazníkov s IČ DPH na uplatnenie DPH vo výkaze je povinná registrácia. Pri registrácii sme povinní zo zákona overovať správnosť zadaných fakturačných údajov. Pri registrácii s IČO budete mať možnosť vyplniť IČO a IČ DPH.
Prečo je povinná registrácia pre zákazníkov s IČO?
Pre zákazníkov nakupujúcich na IČO alebo zákazníkov s IČ DPH na uplatnenie DPH vo výkaze je povinná registrácia.
Podľa zákona sme povinní overovať správnosť zadaných fakturačných údajov.
A navyše. Faktúry pre zákazníkov s platným IČ DPH vkladáme do kontrolného výkazu DPH. Povinnosť podať kontrolný výkaz (§ 78a zákona o DPH) sa vzťahuje na platiteľov DPH, teda osoby registrované pre DPH v zmysle § 4, § 4a, § 5 zákona o DPH (nevzťahuje sa na osoby registrované pre DPH podľa § 7 alebo § 7a zákona o DPH).
V kontrolnom výkaze sa uvádzajú podrobné údaje o jednotlivých daňových povinnostiach platiteľa dane a o jednotlivých odpočtoch uplatňovaných platiteľom dane za dané zdaňovacie obdobie. Podrobné údaje o uskutočnených a o prijatých zdaniteľných obchodoch sa budú vykazovať na základe vyhotovených a prijatých faktúr.
A navyše. Faktúry pre zákazníkov s platným IČ DPH vkladáme do kontrolného výkazu DPH. Povinnosť podať kontrolný výkaz (§ 78a zákona o DPH) sa vzťahuje na platiteľov DPH, teda osoby registrované pre DPH v zmysle § 4, § 4a, § 5 zákona o DPH (nevzťahuje sa na osoby registrované pre DPH podľa § 7 alebo § 7a zákona o DPH).
V kontrolnom výkaze sa uvádzajú podrobné údaje o jednotlivých daňových povinnostiach platiteľa dane a o jednotlivých odpočtoch uplatňovaných platiteľom dane za dané zdaňovacie obdobie. Podrobné údaje o uskutočnených a o prijatých zdaniteľných obchodoch sa budú vykazovať na základe vyhotovených a prijatých faktúr.
Ako sa môžem zaregistrovať a vytvoriť zákaznícky účet?
Samoregistrácia:
Samoregistrácia. Podrobný postup nájdete v sekcii Pomoc - Návody - RegistráciaRegistrácia obchodným zástupcom.
- Obchodný zástupca vykoná registráciu za Vás, vyplní všetky kontaktné a firemné údaje.
- Po registrácii dostanente od nás email, aby ste potvrdili súhlas s vytvorením zákazníckeho účtu. Odosielateľom je eshop@mat-obaly.sk
- Do účtu sa potom môžete prihlásiť cez Gmail, facebook alebo LinkedIn, ak sa na registráciu použila rovnaká emailová adresa akú používate na sociálnych sieťach.
- Do účtu sa môžete prihlásiť aj cez obnovenie prístupového hesla.
Aké výhody prináša pre zákazníkov s IČO registrácia a vytvorenie zákazníckeho účtu?
- OBCHODNÝ ZÁSTUPCA je priradený ku každému zákazníkovi s IČO na pomoc a podporu.
- ZRÝCHLENIE NÁKUPU a objednávania. Fakturačná a dodacia adresa sú už predvyplnené.
- VLASTNÉ CENY - individuálne ceny a zľavy pre každého zákazníka s IČO.
- VIAC POUŽÍVATEĽOV v zákazníkom účte a stanoviť kompetencie. Napr. príprava objednávok, schvaľovanie a podobne.
- NÁKUPNÉ ZOZNAMY so zoznamom tovarov, ktoré nakupujete, bez nutnosti prehľadávať eshop. Objednávanie je priamo zo zoznamu je veľmi rýchle a jednoduché.
- DOPYTOVANIE je možné len so zákazníckym účtom.
- ZNOVUOBJEDNANIE pre rýchly nákup z predchádzajúcich objednávok.
- AUTOMATICKÉ OBJEDNÁVKY pre opakovane nakupovaný tovar s ďalšou zľavou z ceny.
- SLEDOVANIE ZÁSIELKY
- ARCHÍV objednávok, faktúr a hodnotení produktov.
- KREDIT za vrátené tovary.
- VERNOSTNÉ BODY na získanie ďalších zliav.
Ako získam zľavy na zverejnené ceny v eshope?
Zľavy zo zverejnených cien v eshope pre zákazníkov bez IČO:
Zľavy zo zverejnených cien v eshope pre zákazníkov s IČO a vytvoreným zákazníckym účtom:
- Množstevné zľavy podľa objednávaného množstva pri každom produkte.
- Zľavy zo získaných vernostných bonusových bodov.
- Zľavy cez zľavové kupóny.
Zľavy zo zverejnených cien v eshope pre zákazníkov s IČO a vytvoreným zákazníckym účtom:
- Individuálna zľava na všetky alebo vybrané tovary. Nové ceny s uplatnenou zľavou sa zobrazia až po prihlásení do zákazníckeho účtu.
- Množstevné zľavy podľa objednávaného množstva pri každom produkte.
- Zľavy zo získaných vernostných bonusových bodov.
- Zľavy cez zľavové kupóny.
- Zľava za automatizované opakované objednávky.
Ako získam zľavy na zverejnené ceny v eshope?
Zľavy zo zverejnených cien v eshope pre zákazníkov bez IČO:
Zľavy zo zverejnených cien v eshope pre zákazníkov s IČO a vytvoreným zákazníckym účtom:
- Množstevné zľavy podľa objednávaného množstva pri každom produkte.
- Zľavy zo získaných vernostných bonusových bodov.
- Zľavy cez zľavové kupóny.
Zľavy zo zverejnených cien v eshope pre zákazníkov s IČO a vytvoreným zákazníckym účtom:
- Individuálna zľava na všetky alebo vybrané tovary. Nové ceny s uplatnenou zľavou sa zobrazia až po prihlásení do zákazníckeho účtu.
- Množstevné zľavy podľa objednávaného množstva pri každom produkte.
- Zľavy zo získaných vernostných bonusových bodov.
- Zľavy cez zľavové kupóny.
- Zľava za automatizované opakované objednávky.
Možnosti dopravy pri objednaní obalov v eshope MAT-obaly
OBSAH
Čo sú nákupné zoznamy a aké výhody prinášajú?
- Nákupný zoznam, je zoznam tovarov z eshopu, ktoré plánujete nakúpiť.
- Po vytvorení nákupného zoznamu, pri objednávaní už nemusíte vyhľadávať tovary v eshope. Tovary si jednoducho rýchlo prenesiete zo zoznamu priamo do košíka. Výrazne tak skracujete čas na nákup.
- V našom eshope si môžete vytvoriť viacero nákupných zoznamov, napríklad sezónny tovar, tovar na údržbu, tovar na predaj a podobne.
Ako vkladám tovary do nákupného zoznamu?
- Nákupný zoznam si môžete vytvoriť sami, alebo ho za Vás vytvorí Váš obchodný zástupca.
- Pridanie tovaru do zoznamu je veľmi jednoduché:
- Prihláste sa do zákazníckeho účtu.
- Na stránkach so zoznamom tovarov. V pravom hornom rohu obrázku produktu kliknite na symbol:
- V detaile produktu pod tlačítkom "Vložiť do košíka" kliknte na symbol:
- V sekci naposledy zobrazené produkty klinite na symbol:
- Vytvorené nákupné zoznamy si môžete prehliadať vo svojom zákazníckom účte.
Čo sú nákupné zoznamy a aké výhody prinášajú?
- Nákupný zoznam, je zoznam tovarov z eshopu, ktoré plánujete nakúpiť.
- Po vytvorení nákupného zoznamu, pri objednávaní už nemusíte vyhľadávať tovary v eshope. Tovary si jednoducho rýchlo prenesiete zo zoznamu priamo do košíka. Výrazne tak skracujete čas na nákup.
- V našom eshope si môžete vytvoriť viacero nákupných zoznamov, napríklad sezónny tovar, tovar na údržbu, tovar na predaj a podobne.
Ako vkladám tovary do nákupného zoznamu?
- Nákupný zoznam si môžete vytvoriť sami, alebo ho za Vás vytvorí Váš obchodný zástupca.
- Pridanie tovaru do zoznamu je veľmi jednoduché:
- Prihláste sa do zákazníckeho účtu.
- Na stránkach so zoznamom tovarov. V pravom hornom rohu obrázku produktu kliknite na symbol:
- V detaile produktu pod tlačítkom "Vložiť do košíka" kliknte na symbol:
- V sekci naposledy zobrazené produkty klinite na symbol:
- Vytvorené nákupné zoznamy si môžete prehliadať vo svojom zákazníckom účte.
Máte všetky produkty skladom?
Skladom sa snažíme mať čo najviac produktov. Občas sa ale stane, že sa niektorý tovar vypredá a skladom nie je.
Informáciu o dostupnosti nájdete zvlášť pri každej položke našej ponuky.
Dá sa zjednodušiť vyhľadávanie a vkladanie tovaru do košíka?
Aby sme maximálne skrátili čas objednávania a zrýchlili čas nákupu pripravili sme pre Vás 3 možnosti na zjednodušenie vkladania tovaru do košíka:
- Tovary do objednávky vkladajte z vytvorených nákupných zoznamov.
- Tovary do košíka vkladajte priamo z predchádzajúcich objednávok - znovuobjednanie.
- Tovary objednávajte aj cez automatické opakované objednávky, kde šetríte čas a navyše získate ďalšiu zľavu.
Čo sú automatizované objednávky a aké výhody prinášaju?
Automatizované opakované objednávky:
- Sú ideálne pre opakované objednávanie toho istého tovaru v pravidelných intervaloch. Napríklad objednávate 100 ks vriec na odpad 1 x za mesiac.
- Pri prvej objednávke si nastavíte vytvorenie ďalšej objednávky za 30 dní.
- Automaticky na ďalšiu objednávku získate zľavu. Automatizované objednávky nám šetria čas, umožňujú lepšie plánovať sklad a preto sme schopní poskytovať ďalšiu zľavu.
- 5 dní pred plánovanou objednávkou, Vám emailom zašleme pripomienku objednávky spolu s odkazom na realizovanie platby.
- Ak s objednávkou súhlasíte a realizovali ste platbu, objednávku Vám automaticky zašleme.
- Ak s objednávkou nesúhlasíte, môžete kedykoľvek zmeniť nastavenia vo svojom zákazníckom účte.
- Upozorňujeme, že zľavu za opakovanú objednávku získate až od druhej objednávky.
- Prehľa Vašch automatický opakovaných objednávok nájdete vo svojom zákazníckom účte, kde môžete aj meniť všetky nastavenia.
Máte všetky produkty skladom?
Skladom sa snažíme mať čo najviac produktov. Občas sa ale stane, že sa niektorý tovar vypredá a skladom nie je.
Informáciu o dostupnosti nájdete zvlášť pri každej položke našej ponuky.
Dá sa zjednodušiť vyhľadávanie a vkladanie tovaru do košíka?
Aby sme maximálne skrátili čas objednávania a zrýchlili čas nákupu pripravili sme pre Vás 3 možnosti na zjednodušenie vkladania tovaru do košíka:
- Tovary do objednávky vkladajte z vytvorených nákupných zoznamov.
- Tovary do košíka vkladajte priamo z predchádzajúcich objednávok - znovuobjednanie.
- Tovary objednávajte aj cez automatické opakované objednávky, kde šetríte čas a navyše získate ďalšiu zľavu.
Čo sú automatizované objednávky a aké výhody prinášaju?
Automatizované opakované objednávky:
- Sú ideálne pre opakované objednávanie toho istého tovaru v pravidelných intervaloch. Napríklad objednávate 100 ks vriec na odpad 1 x za mesiac.
- Pri prvej objednávke si nastavíte vytvorenie ďalšej objednávky za 30 dní.
- Automaticky na ďalšiu objednávku získate zľavu. Automatizované objednávky nám šetria čas, umožňujú lepšie plánovať sklad a preto sme schopní poskytovať ďalšiu zľavu.
- 5 dní pred plánovanou objednávkou, Vám emailom zašleme pripomienku objednávky spolu s odkazom na realizovanie platby.
- Ak s objednávkou súhlasíte a realizovali ste platbu, objednávku Vám automaticky zašleme.
- Ak s objednávkou nesúhlasíte, môžete kedykoľvek zmeniť nastavenia vo svojom zákazníckom účte.
- Upozorňujeme, že zľavu za opakovanú objednávku získate až od druhej objednávky.
- Prehľa Vašch automatický opakovaných objednávok nájdete vo svojom zákazníckom účte, kde môžete aj meniť všetky nastavenia.
Ako môžem získať dopravu zdarma?
Dopravu zdarma získate na každú objednávku v hodnote od 99 € bez DPH.
Poplatok za dopravu pre objednávky do 99 € je 4,90 € bez DPH
Poplatok za dopravu pre objednávky do 99 € je 4,90 € bez DPH
Aké sú dodacie lehoty pri nákupe?
- Do 24 hodín - nasledujúci prvý pracovný deň pre objednávky do 10.00 hodiny.
- Do 48 hodín - nasledujúci druhý pracovný deň pre objednávky po 10.00 hodine.
- Dodanie na požadovaný termín - Just in Time. U nás si môžete zvoliť presný termín dodania. Výhodné, ak budete obalové materiály potrebovať napr. až za 5 dní a za ten čas ich nemáte kde skladovať. Tovar pre vás bude rezervovaný.
Aké sú možnosti platby pri nákupe?
V eshope MAT-obaly sme pre Vás pripravili 5 spôsobov bezpečných platieb.
- Online platba kartou cz platobnú bránu PayU.
- Rýchla a bezpečná platba - internet banking:
- Slovenská sporiteľňa a.s.
- Tatra banka a.s.
- VÚB banka a.s.
- Platba cez platobnú bránu PayPal.
- Dobierkou - platba pri prevzatí tovaru kuriérovi
- Platba bankovým prevodom - číslo účtu (IBAN): SK2511110000001090923064
Ako môžem získať dopravu zdarma?
Dopravu zdarma získate na každú objednávku v hodnote od 99 € bez DPH.
Poplatok za dopravu pre objednávky do 99 € je 4,90 € bez DPH
Poplatok za dopravu pre objednávky do 99 € je 4,90 € bez DPH
Aké sú dodacie lehoty pri nákupe?
- Do 24 hodín - nasledujúci prvý pracovný deň pre objednávky do 10.00 hodiny.
- Do 48 hodín - nasledujúci druhý pracovný deň pre objednávky po 10.00 hodine.
- Dodanie na požadovaný termín - Just in Time. U nás si môžete zvoliť presný termín dodania. Výhodné, ak budete obalové materiály potrebovať napr. až za 5 dní a za ten čas ich nemáte kde skladovať. Tovar pre vás bude rezervovaný.
Aké sú možnosti platby pri nákupe?
V eshope MAT-obaly sme pre Vás pripravili 5 spôsobov bezpečných platieb.
- Online platba kartou cz platobnú bránu PayU.
- Rýchla a bezpečná platba - internet banking:
- Slovenská sporiteľňa a.s.
- Tatra banka a.s.
- VÚB banka a.s.
- Platba cez platobnú bránu PayPal.
- Dobierkou - platba pri prevzatí tovaru kuriérovi
- Platba bankovým prevodom - číslo účtu (IBAN): SK2511110000001090923064
Ako reklamovať dodaný tovar?
Nahlásenie reklamácie.
V prípade reklamácie nás kontaktujte emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite uviesť kontaktné informácie, popis reklamácie a doplniť fotodokumentáciu.Posúdenie reklamácie.
Na základe poskytnutých informácií posúdime reklamáciu a obratom Vás budeme kontaktovať. Spoločne sa potom dohodneme na ďalšom posupe.Vrátenie reklamovaného tovaru
Pokiaľ bude potrebné reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho po dohovore s vami vyzdvihnúť náš kuriér. Podľa dohody vám vrátime peniaze, odošleme chýbajúci tovar alebo pošleme úplne nový tovar.Čo mám robiť, keď mi zásielka dorazí v poškodenom obale?
Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal, tak prosím:
- Prevezmite zásielku od kuriéra.
- Zadokumentujte poškednie obalu, prípadne tovaru vo vnútri zásielky.
- Kontaktujte nás emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite doplniť kontaktné údaje, údaje o zásielke, popis poškodenia a priložiť fotodokumentáciu.
- Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalší postup.
- Pokiaľ bude potrebné poškodenú zásielku vrátiť k nám, príde si ju po dohovore s vami vyzdvihnúť náš kuriér. Podľa dohody vám vrátime peniaze, odošleme chýbajúci tovar alebo pošleme úplne nový tovar.
V zásielke chýba objednaný tovar, ako mám postupovať?
Ak zistíte, že v zásielke chýba objednaný tovar, postupujte nasledovne:
- Veľmi nás to mrzí. Našu chybu ihneď napravíme.
- Kontaktujte nás emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite doplniť kontaktné údaje, údaje o zásielke a špecifikovať chýbajúci tovar.
- Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalší postup.
- Chýbajúci tovar Vám bezpatne zašleme kuriérom samostatne alebo v ďalšej objednávke.
- Ak už o chýbajúci tovar nebudete mať záujem, vystavíme Vám dobropis a pošleme peniaze.
Ako môžem riešiť prípadnú nespokojnosť s kvalitou tovaru?
Ak sa Vám nepozdáva kvalita dodaného tovaru, postupujte nasledovne:
- Robíme všetko preto, aby sme dodávali vždy len kvalitné obaly z vlastnej výroby alebo od overených výrobcov.
- Ak aj napriek tomu tovar akokoľvek nebude zodpovedať vašej predstave, kontaktujte nás emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite uviesť kontaktné údaje, informácie o zásielke a popis nekvality.
- Obratom Vás budeme kontaktovať, aby sme spoločne záležitosť vyriešili. Na vašej spokojnosti nám záleží.
Ako reklamovať dodaný tovar?
Nahlásenie reklamácie.
V prípade reklamácie nás kontaktujte emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite uviesť kontaktné informácie, popis reklamácie a doplniť fotodokumentáciu.Posúdenie reklamácie.
Na základe poskytnutých informácií posúdime reklamáciu a obratom Vás budeme kontaktovať. Spoločne sa potom dohodneme na ďalšom posupe.Vrátenie reklamovaného tovaru
Pokiaľ bude potrebné reklamovaný tovar vrátiť k nám, príde si ho po dohovore s vami vyzdvihnúť náš kuriér. Podľa dohody vám vrátime peniaze, odošleme chýbajúci tovar alebo pošleme úplne nový tovar.V zásielke chýba objednaný tovar, ako mám postupovať?
Ak zistíte, že v zásielke chýba objednaný tovar, postupujte nasledovne:
- Veľmi nás to mrzí. Našu chybu ihneď napravíme.
- Kontaktujte nás emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite doplniť kontaktné údaje, údaje o zásielke a špecifikovať chýbajúci tovar.
- Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalší postup.
- Chýbajúci tovar Vám bezpatne zašleme kuriérom samostatne alebo v ďalšej objednávke.
- Ak už o chýbajúci tovar nebudete mať záujem, vystavíme Vám dobropis a pošleme peniaze.
Čo mám robiť, keď mi zásielka dorazí v poškodenom obale?
Pokiaľ si pri príchode kuriéra všimnete poškodený obal, tak prosím:
- Prevezmite zásielku od kuriéra.
- Zadokumentujte poškednie obalu, prípadne tovaru vo vnútri zásielky.
- Kontaktujte nás emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite doplniť kontaktné údaje, údaje o zásielke, popis poškodenia a priložiť fotodokumentáciu.
- Obratom Vás budeme kontaktovať a dohodneme ďalší postup.
- Pokiaľ bude potrebné poškodenú zásielku vrátiť k nám, príde si ju po dohovore s vami vyzdvihnúť náš kuriér. Podľa dohody vám vrátime peniaze, odošleme chýbajúci tovar alebo pošleme úplne nový tovar.
Ako môžem riešiť prípadnú nespokojnosť s kvalitou tovaru?
Ak sa Vám nepozdáva kvalita dodaného tovaru, postupujte nasledovne:
- Robíme všetko preto, aby sme dodávali vždy len kvalitné obaly z vlastnej výroby alebo od overených výrobcov.
- Ak aj napriek tomu tovar akokoľvek nebude zodpovedať vašej predstave, kontaktujte nás emailom: eshop@mat-obaly.sk. Nezabudnite uviesť kontaktné údaje, informácie o zásielke a popis nekvality.
- Obratom Vás budeme kontaktovať, aby sme spoločne záležitosť vyriešili. Na vašej spokojnosti nám záleží.